x تبلیغات
زیبایی و جوانسازی پوست

روش لیزر موی صورت

اگر از اصلاح ، موچین یا اپیلاسیون برای از بین بردن موهای ناخواسته راضی نیستید ، لیزر موهای زائد ممکن است گزینه ای باشد که باید در نظر بگیرید. لیزر موهای زائد یکی از متداول ترین روشهای آرایشی در ایالات متحده است. نور بسیار متمرکز در فولیکولهای مو را تاب می کند. رنگدانه در فولیکول ها نور را جذب می کنند. که موها را از بین می برد.

لیزر موهای زائد

لیزر برای از بین بردن موهای ناخواسته از صورت ، پا ، بازو ، زیر بغل ، خط بیکینی و مناطق دیگر مفید است. مزایای لیزر موهای زائد شامل موارد زیر است: دقت لیزرها می توانند موهای تیره و درشت را به طور انتخابی هدف قرار دهند در حالی که پوست اطراف خود را آسیب نبینند. سرعت. هر پالس لیزر کسری از ثانیه طول می کشد و می تواند موهای زیادی را همزمان انجام دهد. لیزر می تواند هر ثانیه تقریباً یک چهارم اندازه را درمان کند. مناطق کوچک مانند لب فوقانی در کمتر از یک دقیقه قابل درمان هستند و مناطق بزرگ مانند پشت یا پاها ممکن است تا یک ساعت طول بکشد. پیش بینی بیشتر بیماران بعد از متوسط سه تا هفت جلسه ریزش مو دائمی دارند.

عوارض لیزر موهای زائد

 لیزر موهای زائد چیزی بیش از موهای زائد ناخواسته است. این یک روش پزشکی است که به انجام تمرین نیاز دارد و خطرات احتمالی را به همراه دارد. قبل از انجام لیزر موهای زائد ، باید اعتبار پزشک یا تکنسین انجام این عمل را به طور کامل بررسی کنید. اگر قصد انجام لیزر موهای زائد را دارید ، باید شش هفته قبل از درمان ، چیدن ، اپیلاسیون و الکترولیز را محدود کنید. این امر به این دلیل است که لیزر ریشه های مو را هدف قرار می دهد ، که به طور موقت با اپیلاسیون یا زدن آنها از بین می رود. همچنین باید شش هفته قبل و بعد از درمان از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید. قرار گرفتن در معرض آفتاب باعث می شود لیزر موهای زائد کمتر موثر باشد و عوارض بعد از درمان را بیشتر کند.

لیزر موهای زائد آقایان

 درست قبل از عمل ، موهای شما که تحت معالجه قرار می گیرند ، تا چند میلی متر از سطح پوست بریده می شوند. تجهیزات لیزر با توجه به رنگ ، ضخامت و محل قرارگیری موهای شما و همچنین رنگ پوست شما تنظیم می شود.

اکثر افرادی که از آن استفاده می کنند دریافتند که لیزر موهای زائد ایمن و تحمل خوبی دارد. به نظر نمی رسد خطرات بهداشتی دراز مدت در رابطه با این روش وجود داشته باشد. با این حال ، برخی از افراد ممکن است بعد از لیزر موهای زائد ، عوارض جانبی جزئی را تجربه کنند. افراد باید از متخصص پوست خود بخواهند که قبل از انجام این کار روی قسمت وسیعی از پوست ، چگونگی واکنش یک لکه کوچک از پوست به درمان را آزمایش کند. افرادی که مایل به درمان با لیزر موهای زائد هستند ، باید همیشه از یک پزشک متخصص و کاملاً واجد شرایط استفاده کنند.

لیزر موهای زائد خانم ها

 لیزر موهای زائد درمانی مؤثر است ، اما بندرت موهای زائد دائمی را به دست می آورد. با این وجود ، درمان با لیزر می تواند رشد مو را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.بعد از اولین روش درمانی ، بسیاری از افراد تنها برای چند ماه موهای خود را از بین می برند. در نهایت موها رشد می کنند ، اگرچه اغلب ریز ، سبک تر و احتمال کمتری نسبت به گذشته مشاهده می شوند. بسیاری از افراد برای دستیابی به راه حل دائمی تر یا رضایت بخش تر برای موهای ناخواسته ، به چندین جلسه نیاز دارند. ممکن است موها با هر جلسه بعدی ، سبک تر و نازک تر شوند. بعد از درمان کافی ، ممکن است رشد مجدد آن به طور کلی متوقف شود. لیزر موهای زائد همچنین ممکن است روی موهای تیره موثرتر باشد. افرادی که موهای بلوند ، قرمز یا مایل به خاکستری دارند ممکن است متوجه تغییر زیادی نشوند ، زیرا چراغ های لیزری جذب موهای تیره می شوند و اغلب روی موهای سبک موفق نیستند.

منبع : کلینیک زیبایی روژا

روش لیزر موی بدن

لیزر موهای زائد یک روش پزشکی است که از یک پرتوی متمرکز از نور (لیزر) برای از بین بردن موهای ناخواسته استفاده می کند. هنگام لیزر موهای زائد ، لیزر نوری را منتشر می کند که توسط رنگدانه (ملانین) در مو جذب می شود. انرژی نور به گرما تبدیل می شود و به کیسه های لوله ای شکل داخل پوست (فولیکول های مو) که مو ایجاد می کند آسیب می رساند. این آسیب رشد آینده مو را مهار یا به تأخیر می اندازد.

لیزر موهای زائد

اگرچه لیزر موهای زائد به طور موثری رشد مو را برای مدت طولانی به تأخیر می اندازد ، اما معمولاً به ریزش دائمی مو منجر نمی شود. چندین روش لیزر موهای زائد برای برداشتن موهای اولیه لازم است ، و همچنین ممکن است به درمان های لازم نیز احتیاج پیدا کنید. لیزر موهای زائد برای افرادی که پوست سبک دارند و موهای تیره دارند موثر است.

لیزر موی بدن

لیزر موهای زائد معمولاً نیاز به یک سری دو تا شش درمان دارد. فاصله بین درمانها بسته به موقعیت مکانی متفاوت خواهد بود. در مناطقی که مو به سرعت رشد می کند ، مانند لب فوقانی ، درمان ممکن است در چهار تا هشت هفته تکرار شود. در مناطقی از رشد آهسته مو مانند پشت ، درمان ممکن است هر 12 تا 16 هفته باشد.

انواع لیزر موهای زائد

اگر به لیزر موهای زائد علاقه مند هستید ، پزشکانی را انتخاب کنید که دارای مجوز در یک تخصص مانند پوست یا جراحی زیبایی باشد و در زمینه لیزر موهای زائد نیز داشته باشند. اگر یک دستیار پزشک یا پرستار دارای مجوز عمل را انجام می دهند ، مطمئن شوید که پزشک نظارت می کند و در طول درمان در دسترس است. در مورد اسپا ، سالنها یا سایر امکاناتی که به پرسنل غیرمجاز اجازه می دهد لیزر موهای زائد را انجام دهند ، محتاط باشید.

بعد از لیزر موهای زائد

در سال های اخیر ، لیزرهایی که می توانند در خانه برای رفع مو استفاده شوند ، در دسترس قرار گرفتند. این دستگاه ها ممکن است باعث کاهش موی متوسط شوند. اما هیچ مطالعه بزرگی در رابطه با میزان مقایسه این دستگاهها با لیزر موهای زائد که در مطب پزشک انجام می شود ، مقایسه نشده است.

علاوه بر این ، سازمان غذا و داروی این دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی را لوازم آرایشی و بهداشتی می داند ، نه پزشکی ، به این معنی که آنها همان اندازه که سایر دستگاه های پزشکی مورد بررسی قرار نمی گیرند. در حال حاضر ، مطالعات طولانی و طولانی در مورد میزان ایمن و مؤثر بودن ماشینهای خانگی انجام نشده است. اگر تصمیم به استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد خانگی دارید ، دستورالعمل های موجود در مورد دستگاه را دنبال کنید تا در کاهش خطر صدمات به خصوص آسیب دیدگی چشم کمک کند.

منبع : کلینیک زیبایی روژا

روش تزریق فیلر

پرکننده های چین و چروک تزریقی می توانند ظاهری جوانتر از کسری از هزینه های سنتی جابجایی به شما نشان دهند. بیشتر آنها توخالی ، خط و چین و چروک را در کمتر از 30 دقیقه با نتیجه هایی که می تواند از 4 ماه تا بیش از یک سال به طول انجامد ، پر می کنند. پرکننده های چروک تزریقی ، برخلاف تزریق بوتاکس که باعث شل شدن عضله در زیر چین و چروک می شوند ، خط ، چین و یا ناحیه را با یکی از چندین ماده مختلف پر می کنند. در نتیجه ، نقاط مشکل تقریبا ناپدید می شوند.

تزریق ژل فیلر

درمان سریع و آسان است. اما همه پرکننده های چین و چروک روند نزولی دارند ، از جمله خطر واکنش آلرژیک و ایجاد برجستگی های ریز در زیر پوست. در بعضی موارد ، این برآمدگی ها ممکن است دائمی باشد. و گاهی اوقات ، یک تغییر رنگ پوست کبود که با نام اثر شناخته می شود اتفاق می افتد. تغییر رنگ می تواند برای چند ماه دوام داشته باشد ، اما درمان های مختلفی در دسترس است. در موارد بسیار نادر ، در صورت عدم استفاده صحیح از پرکننده های چروک ، ممکن است سلولهای پوستی از بین بروند. همچنین مواردی از نابینایی ، زخم ناشی از ریزش پوست و فلج اعصاب گزارش شده است. به طور معمول ، پرکننده های چین و چروک که دوام بیشتری دارند ، احتمالاً عوارض جانبی ایجاد می کنند.

تزریق ژل خط خنده

هر نوع چین و چروک مناسب برای هر نوع چین و چروک نیست. کمترین خطرات و بهترین نتیجه از استفاده صحیح از آن ناشی می شود. به همین دلیل شما باید فقط با آموزش های ویژه و مداوم ، پرکننده هایی را که توسط متخصص پوست یا جراح پلاستیک مجاز انجام می شود ، تزریق کنید.

مراقبت بعد از تزریق ژل زیر چشم

ابتدا به شما بیهوشی داده می شود تا سطح گلوی سر خود را بی حس کنید تا احساس درد نکنید. بی حس کننده ممکن است به صورت قطره چشم یا ژل چشم باشد. بعضی اوقات ممکن است تزریق کمی داروی بی حسی به شما داده شود. برای جلوگیری از عفونت باکتری های نزدیک چشم ، چشم و پلک شما با یک محلول ضد عفونی تمیز می شود.

پزشک شما به احتمال زیاد وسیله ای به نام اسپکولوم پلک را روی چشم شما قرار می دهد تا درپوش ها را باز نگه دارید. سپس از شما خواسته می شود که در یک جهت خاص نگاه کنید تا چشم پزشک شما بتواند دارو را به قسمت خاصی از چشم تزریق کند. سوزنی که برای تزریق استفاده می شود بسیار نازک است. احتمالاً فقط فشار و احساس درد کمی خواهید داشت ، زیرا این دارو از طریق قسمت سفید چشم شما تزریق می شود. مرد آمریکایی آفریقایی و آمریکایی لبخند بعد از تزریق ، چشم پزشک شما اسپکولوم پلک را برداشته و چشم شما را تمیز می کند تا ضد عفونی کننده از بین برود. آنها همچنین چشم را بررسی می کنند تا مطمئن شوند مشکلی و عوارضی وجود ندارد. روند تزریق معمولی به طور کلی حدود 10 تا 15 دقیقه طول می کشد.

بعد از تزریق ژل لب

 برای چند ساعت ، ممکن است دچار برخی از تحریکات چشم شوید. همچنین می توانید یک نقطه خون روی چشم (به نام خونریزی زیر انسداد) که در آن تزریق وجود دارد ، داشته باشید. این معمولاً طی حدود یک هفته پاک می شود.خوشبختانه عوارض بعد از تزریق داخل روده نادر است. اما در صورت بروز هر یک از علائم یا علائم زیر باید با چشم پزشک خود تماس بگیرید:

  1. درد یا ناراحتی در چشم دارید.
  2. شما متوجه کاهش بینایی می شوید.
  3. شما شناورهای بیشتری را در دید خود مشاهده می کنید.
  4. شما به خصوص به نور حساس هستید.

منبع : کلینیک زیبایی روژا

روش تزریق ژل

امروزه روش های بسیاری برای جوانسازی پوست وجود دارد که افراد زیادی برای جوانسازی و از بین بردن مشکلات پوستی خود از آن ها استفاده می کنند، استفاده از فیلر یکی از انواع این روش هاست از آن جایی که چین و چروک بر اثر کاهش چربی در پوست افراد ایجاد می شود تزریق فیلر به عنوان پر کننده در پوست سبب از بین رفتن این چروک ها خواهد شد. با تزریق بهترین ژل فیلر در صورت افراد علاوه بر از بین بردن چین و چروک های پوستی می توان باعث پر شدن چانه، خط خنده و یا چاله های ایجاد شده بر اثر زخم و جوش شد.

تزریق ژل فیلر

برای هر فردی داشتن چهره ای زیبا و دلنشین می تواند مشخصه ای مهمی در ارتباط با دیگران باشد، در میان برای بر طرف نمودن ضعف های چهره می توان از تزریق ژل فیلر به صورت استفاده نمود، افرادی که قصد دارند با تزریق ژل فیلر در گونه ، لب و یا دیگر نواحی صورت خود استفاده کنند تا با بهبود زیبای چهره خود از طریق ژل فیلر ، اعتماد به نفس خود را ارتقا دهند و در برخورد با دیگران بدون استرس و مشکل باشند. در ادامه قصد داریم شما را با انواع ژل فیلر های موجود در بازار آشنا سازیم تا بهترین انتخاب را بدون هیچ استرسی به همراه داشته باشد.

تزریق ژل طبیعی

ماندگاری ژل یکی از مهمترین ویژگی های ژل فیلر است. ژل هیالورونیک اسید به طور کلی چون از ماده ای طبیعی ساخته شده و جذب بدن می شود، ماندگاری خیلی بالایی ندارد. بنابراین مدتی پس از تزریق ژل هیالورونیک اسید باید دوباره تزریق تکرار شود. ژل الانسه یکی از ماندگار ترین ژل های تزریقی است. این برند محصول کشور هلند است و 4 مدل دارد. ماندگاری ژل های الانسه بین 1 تا 4 سال می باشد که در میان سایر ژل ها قابل توجه است. برای تزریق ژل فیلر همواره باید نزد پزشک با تجربه و ماهر بروید تا از نتیجه کار راضی باشید. مقالات و ویدئو های زیادی در رابطه با آموزش تزریق ژل فیلر در سایت های مختلف موجود هستند که البته این مطالب بیشتر برای آشنایی افراد با تزریق ژل منتشر می شوند و نباید از آن ها برای یادگیری و اجرای تزریق فیلر استفاده کرد.

تزریق ژل به سینه

همانطور که میدانید این روزها از ژل فیلر علاوه بر از بین بردن چین و چروک صورت، در حجم دهی لب ها، لیفت ابروها و همچنین برطرف کردن گودی زیر چشم نیز استفاده می شود. با استفاده از این فیلرها می توان خط خنده را به میزان قابل توجهی کاهش داد و ظاهری زیباتر و جوان تر فراهم آورد. باید بدانید که اسید هیالورانیک اصلی ترین ماده تشکیل دهنده فیلرها به حساب می آید که به طور طبیعی در بدن یافت می شود اما به واسطه افزایش سن تولید آن در بدن کاهش پیدا کرده که در نتیجه منجر به بروز چین و چروک می شود. اما نکته اینجاست به دلیل افزایش علاقمندان به فیلرها و با توجه به حساسیت های پوستی که در برخی افراد ایجاد کرده توصیه می شود حتما در ابتدا نسبت به انواع فیلرها اطلاعات جامعی بدست آورده و سپس به سراغ استفاده از آن بروید.

تزریق ژل

تزریق ژل در لب درد چندانی ندارد، خصوصا اگر پزشک مهارت کافی داشته باشد. در هر حال، میزان اذیت شدن بیمار به تکنیک پزشک در تزریق بستگی دارد. توصیه می شود خانم ها در دوران قاعدگی و یا یک هفته قبل از آن، تزریق ژل لب را انجام ندهند. زیرا حساسیت آن ها به درد افزایش می یابد. نتیجه تزریق ژل ژوویدرم در لب بلافاصبه قابل مشاهده است که البته با مقداری ورم همراه است که طبیعی ست. معمولا ورم بعد از تزریق بین 12 تا 48 ساعت رفع می شود اما ممکن است تا 3 روز نیز باقی بماند.

منبع : کلینیک زیبایی روژا

روش تزریق بوتاکس

شاید در تبلیغات ، وبلاگها و مجلات مشهور به شایعات مشهور درباره تزریق خوانده باشید یا در مورد آن از دوستان خود شنیده باشید. اما تصورات غلط زیادی در مورد درمان بوتاکس و نحوه استفاده از آن وجود دارد.

لوازم آرایشی و بهداشتی بوتاکس از زمان تصویب FDA در سال 2002 توسط ایالات متحده در دسترس است. دقیقاً همان بوتاکس تزریق شده برای اهداف پزشکی (مانند اسپاسم عضلانی کنترل نشده) اولین بار توسط FDA تأیید شد.

تزریق بوتاکس

بوتاکس برای سه هدف اصلی استفاده می شود: کنترل اسپاسم ماهیچه ها ، تعریق شدید زیر بغل و بهبود زیبایی. در این مقاله ما بر روی سومین مصرف متمرکز شده ایم ، با محصولی به نام تزریق بوتاکس ، که حاوی سم بوتولینوم نوع A (ماده مؤثر) ، آلبومین انسانی (پروتئین موجود در پلاسمای خون انسان) و کلرید سدیم است.


لوازم آرایشی و بهداشتی بوتاکس برای صاف کردن موقتی "خطوط اخم" استفاده می شود ، این خطوط بین ابروهای شما هستند که می توانند شما را خسته ، ناراضی یا عصبانی جلوه دهند. فقط برای این کاربرد و فقط در این زمینه تأیید شده توسط FDA است. با این حال ، اغلب از برچسب خارج استفاده می شودبرای خطوط پیشانی افقی ، پای کلاغ ، خطوط ماریتنت در گوشه های دهان و خطوط سیگاری در اطراف لب ها.

لوازم آرایشی و بهداشتی بوتاکس را با پرکننده های تزریقی اشتباه نکنید. پرکننده های پوستی به صورت متفاوتی عمل می کنند ، بافت ها را به هم می ریزند به طوری که خطوط و چین و چروکها کاهش یافته یا از بین می روند

بوتاکس خط اخم ابرو

یک چین و چروک در پوست به طور معمول عمود بر عضله منقبض شده مستقر در زیر آن تشکیل می شود. به عنوان مثال ، عضله پیشانی یک عضله عمودی است و هنگامی که منقبض می شود (مانند زمانی که ابروهای خود را بالا می برید) ، خطوط تشکیل شده (چین و چروک) افقی خواهد بود. به همین ترتیب ، دو عضله که وظیفه خطوط اخم را بر عهده دارند ، اندکی به صورت افقی بین ابروها قرار می گیرند ، بنابراین هنگام انقباض ، خطوط اخم به صورت عمودی ظاهر می شوند.

تزریق بوتاکس برای خط خنده

عوارض جانبی احتمالی بوتاکس شامل درد در محل تزریق ، عفونت ، التهاب ، تورم ، قرمزی ، خونریزی و کبودی است. برخی از این علائم ممکن است نشان دهنده یک واکنش آلرژیک باشد. علائم آلرژی دیگر عبارتند از: خارش ، خس خس ، آسم ، بثورات جوش ، قرمز جوش ، سرگیجه و ضعف. در صورت بروز مشکلات تنفسی یا احساس ضعف یا سرگیجه سریعاً به پزشک خود بگویید. همچنین خشکی دهان ، خستگی ، سردرد و گردن گزارش شده است.

ممکن است درباره عوارض جانبی دیگری نیز شنیده باشید ، مانند بی حسی ، افتادگی پلک ها ، اسپاسم عضلات یا پیچ خوردگی و مهاجرت ماده. دلهره بودن به عنوان فقدان احساس جسمی در واقع با بوتاکس مشکلی ندارد ، زیرا بوتاکس بیهوشی نیست. تهی بودن به دلیل عدم توانایی در حرکت دادن عضله برای برخی از افراد مسئله ای است.

تزریق بوتاکس بینی

پزشکان مخالف هستند که کدام یک از عوامل فوق مهمترین هستند ، بنابراین سوال از پزشک خود سوال خوبی است. در هر صورت ، توصیه نمی شود بیشتر از هر سه ماه یک بار تزریق در همان محل تزریق (مانند پاهای کلاغ) انجام شود. همانطور که با تزریق هرگونه دارویی ، سیستم ایمنی بدن شما می تواند آنتی بادی را بر روی دارو ایجاد کند ، که این دارو را کم اثر تر می کند یا احتمالاً باعث ایجاد آلرژی به دارو می شود. هرچه بیشتر دارو تزریق شود یا مقدار بیشتری از آن تزریق شود ، احتمال ایجاد این آنتی بادی ها در برابر دارو بیشتر است.

منبع : کلینیک زیبایی روژا

انواع پمادهای موضعی

پماده و کرم در گروه داروهای موضعی می باشند که در درمان بسیاری از بیماری ها به خصوص بیماری های پوستی موثر می باشند، به عبارت دیگر داروهای موضعی داروهایی هستند که بر روی پوست و به صورت موضعی در قسمتی از بدن که آسیب دیده است استفاده می شود. پمادهای کلوبتازول، بتامتازون و زینک اکساید از جمله  پرمصرف ترین پمادها می باشند در ادامه ی مطلب درباره ی هر کدام از این پمادها،  موارد مصرف و عوارض هر یک توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

پماد کلوبتازول

این پماد به صورت موضعی و برای مشکلاتی از قبیل حساسیت های پوستی و خارش ایجاد شده بر اثر نیش زدگی حشرات مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از بیماری های پوستی مانند آرتریت  و اگزما با مصرف پماد کلوبتازول درمان می شوند. البته این پماد باید با دستور پزشک مورد استفاده قرار گیرد چرا که ممکن است برای فرد عوارضی از قبیل خشکی پوست، رشد موهای زائد، کچلی موضعی، آکنه ، پوکی استخوان و... ایجاد کند.

پماد بتامتازون

پماد بتامتازون در گروه پمادهای ضد خارش قرار دارد که برای درمان بیماری های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس مورد استفاده قرار می گیرد این پماد تنها می تواند علائم ناشی از بیماری های پوستی و حساسیت ها را به طور موقت کنترل کرده و علائم آن را کاهش دهد. میزان مصرف این پماد با توجه به شدت بیماری و سن افراد متفاوت خواهد بود بهتر است قبل از استفاده از پماد بتامتازون با پزشک مشورت کنید.

پماد زینک اکساید

این کرم برای محافظت از پوست در برابر آفتاب سوختگی و درمان التهابات پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. این پماد نسبت به کرم های ضد آفتاب عوارض کمتری داشته و ضرری به پوست فرد نمی رساند. از دیگر موارد مصرف این پماد درمان سوختگی نوزادان و سوزش ناشی از نیش زدگی حشرات می باشد.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

انواع سرنگ

امروزه با توجه به پیشرفت علم در عرصه ی پزشکی انواع مختلفی از سرنگ و سوزن در بازار وجود دارد که به درمان بسیاری از بیماری ها کمک می کند، سرنگ ها انواع مختلفی دارند و هر کدام برای مصرف خاصی استفاده می شوند. تمامی این سرنگ ها و سوزن ها بر اساس استاندارهای جهانی و ملی ساخته می شوند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند. در ادامه ی مطلب به درباره ی سرنگ های لوئرلاک که به صورت پنج و سه سی سی به فروش می رسند و انواع کارتریج های 12 و 36 سوزنه خواهیم پرداخت.

کارتریج میکرونیدلینگ ۳۶ سوزنه آبی

کارتریج میکرونیدلینگ بر روی انواع دستگاه ی میکرونیدل قابل استفاده می باشد و به دو صورت 36 و  12 سوزنه در بازار به فروش می رسد. این کارتریج ها از سوزن های بسیار ظریف و نازکی تشکیل شده اند. کارتریج ها به صورت کامل بهداشتی همراه با درپوش محافظ به مصرف کنندگان ارائه می شود. سوزن های کارتریج میکرونیدلینگ از جنس تیتانیوم بوده و به مدت 4 تا 6 بار قابل استفاده می باشند.

سرنگ ۵ سی سی لوئرلاک آوا

ساختار سرنگ 5 سی سی لوئرلاک آوا به گونه ای است که سوزن در هنگام تزریق به هیچ عنوان از سرنگ جدا نخواهد شد و به دلیل پیچ شدن آن به سر سرنگ امکان ریختن ماده وجود ندارد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد سرنگ ۵ سی سی ساختار سوزن های آن می باشد که به دلیل سیلیکونی بودن علاوه بر خاصیت ضد زنگ زدگی باعث کاهش درد در هنگام تزریق خواهد شد. سرنگ های لوئرلاک آوا یک بار مصرف هستند و بعد از تزریق باید دور انداخته شوند. یکی از مهم ترین موارد مصرف این سرنگ ها تزریق انسولین برای بیماران دیابتی می باشد.

میکروکانولا  کره ای

میکروکانولا وسیله ای است که برای تزریق ژل فیلر به زیر پوست استفاده می شود تفاوت میکروکانولا با سوزن های معمولی گرد بودن سر آن ها می باشد. سوزن های میکروکانولا به دلیل داشتن سری های گرد میزان کبودی و خونریزی را به حداقل می رسانند و باعث می شوند شخص هنگام تزریق دردی را حس نکند. سوزن های میکروکانولا ساخت کشور کره بوده و در اندازه ی مختلف و برای تزریق در قسمت های مختلف بدن و صورت استفاده می شوند.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

مزوتراپی ولودرم برای ریزش مو

چین و چروک های صورت و ریزش مو از جمله مواردی است که امروزه به یکی از معضلات بسیاری از افراد جامعه تبدیل شده و افراد زیادی را درگیر کرده است تمامی افراد زیبایی را دوست دارند و به دنبال آن هستند برای همین همواره در تلاش هستند تا مشکلات پوستی خود را برطرف سازند یکی از روش های نوین که امروزه مورد استفبال قرار گرفته است و در آن نیازی به عمل جراحی نمی باشد روش مزوتراپی می باشد در این روش از دستگاهی با سوزن های بسیار ظریف و نازک استفاده می شود که مواد معدنی، آمینو اسیدها و ویتامین ها را از طریق آن وارد بدن می کنند تا بدن مواد معدنی از دست رفته ی خود را جبران کرده و باعث رفع مشکلات پوستی شود. از دیگر موارد مصرف مزوتراپی جوانسازی، کاهش لکه های صورت و درمان چاقی می باشد.

مزوتراپی ولودرم

این محصول ساخت کشور اسپانیا بوده و با تحریک فیبروبلاست ها سبب بازیابی سلول های از دست رفته می شود. مزوتراپی ولودرم همچنین برای از بین بردن سلولیت ها و رفع چربی های موضعی بدن مفید می باشد. این محصول علاوه بر سفت کردن پوست صورت باعث از بین بردن چروک های سطحی نیز می شود.

مزوتراپی مزو آرما

اگر به دنبال راهی برای جوانسازی و جلوگیری از افتادگی پوست خود هستید می توانید روش مزوتراپی مزو آرما را استفاده کنید از این محصول در موارد مختلفی از قبیل سفت شدن پوست، روشن کنندگی و درمان لکه های پوستی، درمان چاقی موضعی و ریزش مو استفاده می شود.

کوکتل مزوتراپی مزودرمال

محلول مزوتراپی مزودرمال با تحریک فولیکول های مو در آقایان و بانوان باعث جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد موهای سر برای افرادی که از ریزش و یا طاسی سکه ای رنج می برند می باشد. این محلول علاوه بر افزایش ضخامت موهای سر موجب افزایش رطوبت پوست سر افراد می شود.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

کاربرد دستگاه های زیبایی

بسیاری از دستگاه های زیبایی که امروزه در بازار موجود هستند می تواند به راحتی مشکلات پوستی فرد را برطرف سازد استفاده از این دستگاه ها نیازی به عمل جراحی ندارد و بدون استفاده از بی حسی های موضعی می توان از آن ها استفاده کرد.

دستگاه میکرودرم

یکی از اصلی ترین عواملی که می تواند موجب زیبایی پوست فرد شود پاکسازی پوست می باشد این دستگاه با قدرت مکش بسیار بالایی که دارد می تواند تمامی جوش های سر سیاه ، آلودگی و مواد آرایش باقی مانده روی صورت شما را از بین ببرد. دستگاه میکرودرم از سری های مختلفی تشکیل شده است که با قدرت مکش های مختلف می تواند شما را در بهبود مشکلات پوستی یاری کند. از سری های کوچک تر این دستگاه که قدرت مکش کمتری دارند می توان برای نقاط حساس صورت استفاده کرد.

دستگاه درما اف

اتوی صورت یا دستگاه درما اف با خاصیت امواج اولتراسونیک می تواند سبب ترمیم سلول های پوستی فرد شود این دستگاه با قدرت نفوذ بسیار بالایی که دارد می تواند به عمق پوست و لایه های زیرین صورت فرد نفوذ کند. از دستگاه درما اف علاوه بر صورت می توان برای دیگر نقاط بدن شامل پاها و شکم استفاده کرد. از دیگر موارد استفاده از این دستگاه می توان به رفع لکه های پوستی و سیاهی زیر چشم اشاره کرد.

دستگاه هیدرودرمی

این دستگاه برای جوانسازی و آبرسانی پوست استفاده می شود در ابتدا لایه های پوست که دارای سلول های مرده هستند با استفاده از دستگاه هیدرودرمی ساییده شده و از بین می روند. این دستگاه دارای سری های مختلفی است که بعد از نابودی سلول های مرده با تزریق سرم های مختلف با فشار و به داخل لایه های زیرین پوست صورت فرد سبب آبرسانی و جوانسازی پوست خواهد شد.

دستگاه مینی هایفو

از این دستگاه می توان برای از بین بردن خطوط دور چشم و چین و چروک های پوست استفاده کرد دستگاه مینی هایفو با کلاژن سازی دوباره ی پوست کاهش چربی و از بین بردن چروک های پوست خواهد شد علاوه بر این دستگاه مینی هایفو موجب لیفت و جلوگیری از افتادگی پوست خواهد شد.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

دستگاه رفع چین و چروک پوست

برطرف کردن مشکلات پوستی مانند چین و چروک ها، لکه های پوستی و افتادگی یا شلی پوست که اکثرا بر اثر افزایش سن در صورت افراد پدید می آید یکی از دغدغه های اصلی افراد جامعه می باشد که امروزه به دلیل وجود دستگاه های مختلف زیبایی رفع این مشکلات بسیار آسان شده است و فرد می تواند با استفاده از یکی از دستگاه های زیبایی موجود در بازار زیبایی از دست رفته ی خود را بازگرداند. استفاده از این دستگاه ها بدون نیاز به عمل جراحی بوده و بسیار ساده می باشد. در ادامه ی مطلب به بررسی برخی از دستگاه های زیبایی که برای رفع چین و چروک و افتادگی پوست قابل استفاه می باشد خواهیم پرداخت.

پلاسما پن

دستگاه قدرتمندی به نام پلاسما پن که برای از بین بردن اثر تاتو، از بین بردن زگیل و خال مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به لایه های عمیقی از پوست فرد دسترسی دارد. دستگاه پلاسما پن قدرت های مختلفی دارد که می توان برای از بین بردن چروک های سطحی پوست یا رفع افتادگی پلک و نیز از بین بردن آکنه های پوستی استفاده کرد.

بیوتی پن

دستگاه بیوتی پن دارای قدرت های مختلفی می باشد که برای از بین بردن مشکلاتی مانند کک و مک های پوست می توان از ضعیف ترین درجه ی این دستگاه استفاده کرد و برای با توجه به جنس پوست شخص از درجه های بالاتر برای برداشتن خال استفاده می شود. فرد هنگام استفاده از دستگاه بیوتی پن هیچ گونه دردی را احساس نخواهد کرد ولی در صورت احساس درد می تواند از کرم های بی حسی موضعی استفاده کند.

دستگاه میکرونیدلینگ

 بالا رفتن سن سبب از دست رفتن کلاژن های پوست خواهد شد در این مواقع استفاده از دستگاهی به نام میکرونیدلینگ بسیار موثر خواهد بود استفاده از این دستگاه موثر ترین روش برای جوانسازی پوست صورت می باشد دستگاه میکرونیدلینگ با تحریک کلاژن های پوستی سبب بازسازی کلاژن های از دست رفته خواهد شد و زیبایی و جوانی را به فرد بازمی گرداند.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 صفحه بعد